hoi - Reisverslag uit Coimbatore, India van Robin Witte - WaarBenJij.nu hoi - Reisverslag uit Coimbatore, India van Robin Witte - WaarBenJij.nu

hoi

Door: robin

Blijf op de hoogte en volg Robin

11 September 2014 | India, Coimbatore

8-9
alweer een week hier, vannacht bijgeslapen. honden uitgelaten. Ze vonden t gek dat ik in ' volle' zon ging wandelen, maar wil mijn tijd nuttig gebruiken. Het was bewolkt en het waaide een beetje en ik had factor 50 opgesmeerd. Vandaag de korstjes pup gwassen en de korstjes eraf gehaald. ziet er al stuk beter uit. Thuis gebleven van de stad, hier het een en ander gedaan, want ik wordt echt moe van hele dag in het busje en moeilijk doen over dingen kopen. Lekker ' waste of time' ik zal me hieraan de rest van de tijd ergeren. dat ze hier alles zo sloom doen, heb gewoon het idee dat ik niks extra's doe. ook al zeggen hun het anders. Ik lg me er maar bij neer, ook al blijft het me frustreren. Voor het eerst zelf vis gestoomd, ziet er eerder uit als vissoep, maar godzijdank kon het er mee door. 19.45 waren ze nog niet terug,,,zucht! Hoopte optijd klaar te zijn omdat ik die vis al had gemaakt.

9-9
Veel onderweg vandaag, ik doe het 'echt niet meer.Er is teveel te doen thuis vanaf 4, voor die tijd is het veeeel te warm! Behalve binnenshuis dan. Er zijn ook dingen die ik niet (alleen) kan doen en elke keer schuiven ze dat weer op, frustrerend! ik hou ervan alles gewoon goed te doen voor di dieren, maar als je t steeds blijft opschuiven -_-' zucht. Ik kan er er slecht tegen...Ik ga alleen nog mee als IK dingen ga doen, zoals souvenier shoppen of naar de olifanten en tijgers. Opali de verlamde kat heeft wormpjes, meteen ontwormd, het werd niet gelijk gedaan dus drong ik maar een beetje aan zodat ie het gelijk zou krijgen.

10-9
Oja vergeten te vertellen, ergens vorige week, zijn we bij de animal humane society geweest, daar astreren ze de straathonden om de populatie naar beneden te halen, supergoed!
Vandaag veel te warm, ik ga ook maar niet teveel doen, maar wil wel hetegene doen wat moet gebeuren ( wat door hunzelf ook niet altijd gebeurd, zitten ze de krant te lezen ofzo) net als dat de taxi komt, zijn ze nog niet een somgekleed en een uur later gaan ze pas. Volgende week gaat mevrouw 2/3 dagen weg naar een vriendin, waarvan de dochter zelfmoord heeft gepleegd, dus worden drukke dagen voor mij. ik moet dan gewoon wat dingen laten, die gebeuren normaal ook niet, alleen kan ik dat niet loslaten, ik leg de lat voor mezelf te hoog zoals gewoonlijk.
Oja op straat zijn veel kippenslachthuisjes en af en toe een geiten slachthuisje, maarja in nederland eten we plofkip, dus hier is het minder ' zielig'. en om de paar honderd meter, heb je hetzelfde winkeltje als daarvoor, mensen doen alles te voet en anders worden de afstanden te groot voor de boodschappen. binnenshuis en binnenswinkel, lopen ze op blote voeten, slippers bliijven buiten staan. mensen hier hebben echt ruwe voeten! En van de week zag ik een fanfare onderwerg, bleek een crematie te zijn. Blijkbaar gooien ze ook hele vloer vol met bloemen en zijn de rouwkaarten heel kleurig en bloemetjesprint. Vandaag werd ik angel from heaven genoemd. Wat aardig.

11-9 Sorry dat ik zoveel frustratie erbij heb, maar ik kan er heel slecht tegen op de manier hoe er hier gewerkt wordt. Worden zware 4.5 week:p maar ik ga het volhouden! Ze zijn weer naar de stad, dit keer ' vroeg' ben benieuwd hoelaat ze terug komen, maar weet wel dat ik om 4 uur begin met de avondronde! Ook al wilde mvrouw het buitenverblijf voor puppy's regelen. Zucht

  • 11 September 2014 - 11:18

    Diana:

    Tja dat werkt wel frustrerend denk ja. Maar Robin je kan idd niet meer doen als je best en wat je doet wordt gewaardeerd. Al zou je zelf allemaal wel anders willen. Deze mensen zijn niet anders gewend denk ik!!! Hoop in ieder geval dat je het wel leuk blijft vinden en de hondjes en katjes zijn heel blij met je! Die zijn het helemaal niet gewend dat ze zo vertroeteld worden. Geniet er van Robin. Groetjes van ons!!!

  • 11 September 2014 - 12:57

    Carien:

    heey mevrouwtje frustratie hihihihi, je bent in india weet je wel daar is het anders als hier weet je wel, het is maar goed dat je maar 6 weken bent, want ik heb het idee dat het al minder leuk wordt, wordt tijd dat je wat leuks gaat doen, zeg maar dat ik dat gezegd heb groetjes mutti

  • 11 September 2014 - 21:59

    Diana Sins:

    Hoi Robin,

    Frustratie loslaten hoor, je kunt de cultuur echt niet veranderen.
    Gewoon doen wat je kunt en niet vergeten plezier te hebben in wat je doet.

    Groetjes van Jan en Diana !!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Robin

Actief sinds 25 Aug. 2014
Verslag gelezen: 272
Totaal aantal bezoekers 2892

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2014 - 12 Oktober 2014

Coimbatore Puppy Palace

Landen bezocht: